Dostatečně ohřej motor a ujisti se, že otáčky volnoběhu jsou správně nastaveny na 1000 RPM.
Dalším krokem je získat přístup ke čtyřem trubičkám na sacích trubkách. Ty jsou umístěny ve středu "V" motoru. Dvě trubičky jsou
zaslepeny krytkou a na dvou jsou hadičky. Tyto záslepky a hadičky sejmeš. První obrázek je z pravé strany a druhý pak z levé strany.
To je to místo, kam na každé straně připojíš synchronizační měřidlo.
Zde je synchronizační měřák Motion Pro:
Nejlepší je pověsit
synchronizační měřidlo vpravo na řídítka a tyto natočit do krajní polohy na levou stranu, kdy je nejméně pravděpodobné, že měřák
spadne.
Dalším krokem je připojit synchronizační měřidlo na trubičky sacích kanálů. Určitě sis všiml na měřáku označení
1, 2, 3, 4 na spodní straně. Vezmš hadice 1 & 2 a na levé straně motoru a připojíš je na trubičky. Nezáleží na tom, která hadice vede
ke které. Vezmeš hadice 3 a 4 a připojíš je na pravé straně na trubičky. Opět platí, že se nemusíš starat o to, kam která hadice vede.
Vše, co je nutné je měřit 1 a 2 na jedné straně a 3 a 4 na druhé straně.
Nastartuj motor a uvidíš, jaký je stav synchronizace.
Takto vypadá neseřízená synchronizace.
Zde je seřizovací šroub pro karburátory 1 a 2 (přístup z pravé strany). Budeš potřebovat dlouhý křížový
šroubovák #2 Phillips k dosažení tohoto jednoho šroubku. Nachází se těsně nad a vlevo od páky sytiče. Na foto je pro lepší ilustraci
odstraněna hadička ze synch. trubičky.
Neboj se otočit šroub trochu více v jednom směru. Pokud se dostaneš dál přes synchronizaci, budeš muset otočit
šroub na opačnou stranu. Poté, co si myslíš, že je to dobré, přidej několikrát plyn, nech otáčky ustálit na volnoběh a uvidíš, jestli
to stále vypadá OK. Jakmile jsou tyto dva karburátory sesynchronizované, je čas na další dva.
Zde je seřizovací šroub pro
karburátory 3 a 4 (přístupné z pravé strany).
Uděláš zde totéž jako na předchozí straně. Jakmile jsou tyto dvě synchronizace dobré, je na čase synchronizovat
levou stranu s pravou stranou.
Zde je šroub, kterým to uděláš a je přístupný z levé strany, to je těsně nad knoflíkem sytiče.
Tento šroub má hex hlavu, takže použij standardní šroubovák.
Při otáčení tímto šroubem
uvidíš, že synchronizace karburátorů 1 a 2 se pohybují spolu, stejně jako synchronizace karburátorů 3 a 4. Otáčej šroubem tak, aby se
spolu sesynchronizovla levá strana (karburátory 1 a 2) s pravou stranou (karburátory 3 a 4).
Jakmile je vše nastaveno, vypni
motor, odstraň synchronizační rozvody a pak zpět připoj hadice a krycí čepičky.